UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2011年12月12日 星期一

超蠔海鮮宴

最近朋友們都推介這間網上生蠔速遞店
為食的我又怎可以錯過呢
即刻約了幾位為食友人試試呢




是一間服務非常好的網購店
我於送貨前一日在網上訂貨
... 落單後除了收到 confirm email,亦有專人再 recofirm confirm,不怕漏單喔
翌日下午亦可以在指定的送貨時間內送貨
食物亦整齊的用保冷袋包裝穏妥


我訂了一個海鮮精選套餐
套餐除了有我想食好耐的麵包蟹、蠔及翡翠螺
仲包了開蠔的手套及開蠔刀 ... 這兩件開蠔孖寶單購要 HK$55




法國麵包蟹又名睡蟹
已煮熟,放室溫解凍即可食用
怪不得又名蟹膏之王,真的非常非常多膏 ... 好彩多訂一隻

而套餐內另一款加菲蟹就不太鍾意
冇咩肉又冇膏 ...



超大隻的 ... 加拿大翡翠螺 ... 啖啖肉

 



之後 ... 主角出場 ... 生蠔


只顧食,已分不出邊款是澳洲芬灣蠔、法國芬大奇蠔、美國彭高蠔

只記得最最最好食的是另外點的法國 Cadoret No. 1 及法國白珍珠






而此店亦好貼心,在落單後收到一個 email,關於食蠔的次序及開蠔的方法
有 video 教開蠔的 ... 第一次自家開蠔都不怕呢

 

我地準備了大量的冰粒來浸蠔 ... 一來可以清潔蠔,二來冰住生蠔會更爽口的

 

開蠔呢 D 粗重工作,當然由我家壯男來操刀
開第一隻生蠔的確有點不知如何下手的感覺
到第二隻生蠔已找到竅門,兩下子就開到喇




我地幾個大食怪只食海鮮,當然不夠喇
最後來一碗紫菜海膽甜蝦刺身飯就滿足哂喇

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子