UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2012年1月16日 星期一

新一年 ... 新記憶

囝囝囡囡成日都問我:『媽咪,點解你咁鍾意影相 ???』
其實以前我不太喜歡影相 ... 冇野好影嘛

直至大魔怪囡囡出世後,至開始喜歡攝影
要影底小朋友的成長片段嘛



新一年,用新記憶卡
用佢地至愛的卡通人物 SD card 嚟影相就啱哂




聖誕才登場的 Disney別注版SD HK$148,全套14
共有六大迪士尼經典人物 ... 米奇美妮布魯托唐老鴨黛絲史迪仔

 

我就鍾情 disney 的 icon 人物『米奇 Mickey』仲要是擺緊米奇經典 pose 的呢張






Disney別注版SD卡由一張 8GB micro SD卡 + 迪士尼卡通人物轉接卡 (adapter) 搭配而成

 


8GB 高容量 ... 不只相片,拍埋 video 都得

可用於一般智能手機及數碼相機,側面有覆寫保護開關

 

全港首張Disney別注版SD 嚟的 ... 所以要認住呢個雷射標籤至是正貨





沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子