UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年5月4日 星期三

在家都可以嘆個眼部 Spa 趕走熊貓眼 ♥ MegRhythm 蒸氣溫熱眼膜

都市人工作繁忙,尤其是我呢 D 身兼多職的媽媽
又要返工、又要照顧小朋友 ... 真係唔多夠瞓,熊貓眼長期陪著我 ...



好彩,最近收到一套 5 款的 MegRhythm 蒸氣溫熱眼膜 救下我對熊貓眼 ~ ~

 ♥ 感覺清新的柚子香
 ♥ 心曠神怡的洋甘菊花香
 ♥ 感覺幸福的玫瑰花香
 ♥ 放鬆心情的薰衣草香
 ♥ 無香味


一向偏愛紫色和薰衣草香味的我,當然至愛紫色包裝的薰衣草香味喇 !!!


一盒 5 片,獨立包裝


使用方法亦簡單方便
只須拆開包裝袋,將眼膜取出,沿虛線撕開把耳帶掛在耳朵上,敷 10 分鐘,為雙眼充電

眼膜無濕潤的精華液,好似一個有香味的紙眼罩,就咁掛在耳仔就得
無論在辦公室小休時、飛機或長途車上、睡覺前、眼部護理之後 ... 
總之有需要時,都可以為雙眼充電,好方便呢 !!!


眼膜一打開包裝就開始發熱,約 40 度 ... 不燙的
暖暖的感覺好舒服,溫熱感覺約維持 10 分鐘,但香味仍繼續
所以我會多敷一陣,讓雙眼多享受一下

我就鍾意睡前使用,就咁戴著眼膜聞著舒服自然的香味
不只可以放鬆心情,紓緩一日的壓力,仲好瞓點的


蒸氣熱敷有助促進血液循環,連續使用 7 日,可以改善黑眼圈問題
我要勤力點 ... 做多點眼部 SPA 趕走熊貓眼 ~ ~

花王 MegRhythm Facebook Fans Page 有蒸氣溫熱眼膜送 sample 的活動
大家可以可以去睇睇 https://www.facebook.com/megrhythm.hongkong


More Information :
花王 MegRhythm 蒸氣溫熱眼膜


** 產品和產品資料由品牌提供

** 以上分享是以我的膚質、喜好和情況作出感受和分享,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子