UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年7月25日 星期一

【2016 首爾為食遊】萌爆的 ♥ 米奇 米妮 ♥ 冬甩

 【2016 年 3 月】


米奇好紅耶 !!!
不只與 Baskin Robbins 合作推出雪糕杯
Dunkin' Donuts 都有它的影蹤 ... 萌爆的米妮冬甩



好可愛的米奇和米妮的頭型冬甩 ... 靚到唔捨得食 ...


殘忍的咬了米奇的耳仔一口 ... 原來是朱古力脆皮包著朱古力冬甩
1,200WON 一個,價錢牌仲標示了每個冬甩的卡路里,計著來食就唔怕食多了會肥囉 !!!


在收銀處則仲有米奇家居拖鞋換,但真是睇唔明 D 韓文 ... 無換到 ...


其實我們唔是比呢個咁可愛的米奇冬甩吸入來的
是因為兩隻小魔怪太鍾意食冬甩

而是我們住的民宿到地鐵站必定經過這間 Dunkin' Donuts
所以第二日的早餐又比兩隻小魔怪推了入嚟 
 ... 搞到我都試唔到好多朋友都推介的 Issac Toast > <


這兒的有很多口味的冬甩 ... 


付款後店員會將儍爸的芝士冬甩加熱,所以食到流心的芝士冬甩,好好味的
囡囡的士多啤梨冬甩,不只外面有一層甜甜的糖霜
裡面仲有士多啤梨果醬 ... 啱哂這個士多啤梨怪


我的芝士火腿三文治 


除了冬甩,這款蜂蜜多士粒粒都好吸引


Donkin' Donuts 弘大店



** 以上分享是以我的喜好、口味和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定



【2016 首爾為食遊】行程篇
【2016 首爾為食遊】仁川機場也可以買到 ♥ Hello Kitty 菓子 ♥ Hello Kitty 咖啡杯
【2016 首爾為食遊】又為了隻 ♥ 米奇杯 ♥ 去食雪糕

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子