UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年9月22日 星期四

【2016 首爾為食遊】在地道韓式食店 ♥ 烤五花肉

【2016 年 3 月20 日。星期日。第二天。首爾 弘濟洞螞蟻村】

上篇遊記講到 ... 我們在弘濟洞螞蟻洞睇完壁畫和玩繩網陣後
在公園嘆了隻韓式烤雞
但是一隻烤雞又怎會餵得飽我們 4 隻大食怪呢 ?! ?!

逛了一陣,又被門日烤肉的相片吸引了入去



由於這兒不是遊客區,應該是本地人光顧的地道食店
無論店名、店面和店內的全都是韓文,一個漢字都無 ...

唯有運用身體語言,嘰嚕嘰嚕指手劃腳咁指著五花腩肉的相片點菜
阿姝媽好醒目的意會到我們想點份烤肉


例牌 ... 先來前菜
囡囡鍾意加了芝麻的菠菜,囝囝就鍾意不辣的腐皮
我就鍾意辣泡菜,雖然辣了少少,但好好味
一陣就被我食哂,阿姝媽即刻幫我們每款前菜添多一大碟


主菜到喇 !!!
好大份的烤肉,是我鍾意 ... 無醃製過原汁原味的原條豬五花腩 ... 只是加了少少胡椒粉


將原條豬五花腩肉放在烤盤上烤一陣,剪成小件再烤至熟就食得


阿姝媽還教我們用生菜包著烤肉、煎熱了的泡菜、蒜片和辣椒醬一起食


烤肉當然要配白飯
這兒的米飯很粘,有點似日本米,很有飯香 ... 係咪心情影響埋味覺呢 ?! ?! ?!


食食吓,阿姝媽突然拎了窩熱騰騰的蒸蛋 ... 話送比我們試的 


之後,又送了支大可樂比我們 ... 唔通她睇得出我們好想飲可樂 ... heeeee



** 以上分享是以我的喜好、口味和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定



【2016 首爾為食遊】行程篇
【2016 首爾為食遊】仁川機場也可以買到 ♥ Hello Kitty 菓子 ♥ Hello Kitty 咖啡杯
【2016 首爾為食遊】又為了隻 ♥ 米奇杯 ♥ 去食雪糕
【2016 首爾為食遊】萌爆的 ♥ 米奇 米妮 ♥ 冬甩
【2016 首爾為食遊】弘大可以食到 ♥ 現炸的 ♥ 蜂蜜牛油薯片
【2016 首爾為食遊】人氣香蕉奶首間專門店 ♥ Yellow Cafe
【2016 首爾為食遊】睇見都開心的 ♥ 芝士甜品 ♥ Merry Cheese
【2016 首爾為食遊】出發篇 ♥ 到著篇

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子