UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2016年9月5日 星期一

【2016 首爾為食遊】出發篇 ♥ 到著篇

【2016 年 3 月 19 日。星期六。第一天。香港 → 首爾】


儍爸與儍媽的 18 周年結婚之旅 ... 出發囉 !!!



一上到飛機,兩隻小魔怪不知多開心 ... 
因為之前搭乘的航機都無餐飲和娛樂 ...

這次的航機除了有餐飲供應,還有自選電影
可以一邊睇著動畫,一邊食兒童餐 ... 多寫意 ~ ~


自選影院的節目選擇都不少的,連好受歡迎的韓國綜藝 Running Man 都有
儍媽擇了想睇好耐的《那一天我們會飛》


雖然好耐無食飛機餐,但都是掛住 ... 杯麵 + 可樂
好彩 ... 最後有杯好好味的 Haagen Dazs 雪糕 ... 


食吓 ... 睇吓 ... 好快就到了首爾 ...


一落機先去買兩張兒童 T-Money ... 即是香港的八達通
因為我和儍爸帶了 5 年前買下的 T-Money,所以只須買 2 張兒童 T-Money


機場便利店的哥哥激 C 我們 ...
真是只賣了 2 張兒童 T-Money 比我們,無提我們充值
咁我當然以為 T-Money 裡面已經有一些儲值金額

我和儍爸入了閘之後,到兩隻小魔怪入閘時,當然入唔到閘 ...
嚇到我和儍爸呢 ...
好彩票務站和票務員就在隔離,可以即刻充值咋


平時可以在地鐵站用這站機替 T-Money 充值的
屏幕有多個語言選擇的,有中文和英文顯示 ... 咁就唔怕睇唔明喇 !!!


由於下午 4 機出發,入境時又大排長龍 ...
一出弘大站,已經天黑囉 !!!

好想試吓首爾美食車的美食,但是被儍爸阻止 ... 要搵了民宿放下行李先喎
但是兩隻小魔怪話肚餓,就即刻去了便利店買蛋糕食 ...


但是將行李放下在民宿後
又唔想行太遠,只在附近的士多買了啱啱在飛機好想食的即食麵返民宿開餐


當然不少得首爾必飲的香蕉奶
現在除了香蕉奶,還有士多啤梨奶、蜜瓜奶 ...


好多雪糕 ... 好吸引呢 ... 但是太凍 ... 


搵不到我想試的咖啡奶,但都買了 3 款不同口味
試了香蕉奶、士多啤梨奶和蜜瓜奶 ... 都是鍾意香蕉奶多點



試了 4 款不同口味的即食碗麵
我至鍾意農心生生烏冬,個昆布湯好好味的
返到嚟至知 ... 原來香港都有得賣,不過要 HK$13 一碗 ...



** 以上分享是以我的喜好、口味和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定



【2016 首爾為食遊】行程篇
【2016 首爾為食遊】仁川機場也可以買到 ♥ Hello Kitty 菓子 ♥ Hello Kitty 咖啡杯
【2016 首爾為食遊】又為了隻 ♥ 米奇杯 ♥ 去食雪糕
【2016 首爾為食遊】萌爆的 ♥ 米奇 米妮 ♥ 冬甩
【2016 首爾為食遊】弘大可以食到 ♥ 現炸的 ♥ 蜂蜜牛油薯片
【2016 首爾為食遊】人氣香蕉奶首間專門店 ♥ Yellow Cafe
【2016 首爾為食遊】睇見都開心的 ♥ 芝士甜品 ♥ Merry Cheese

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子