UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年2月26日 星期日

又嚟食【炒滑蛋 ♥ 牛油厚多士 ♥ 叉燒湯意粉】聯發茶餐廳

情人節特登唔食晏住
等埋我的小情人『囝囝』放學拍拖拖食個下午茶先



點了個至愛的茶餐
火腿滑蛋配牛油多士 + 叉燒湯意粉 + 熱奶茶


嫩滑的炒蛋是囝囝的至愛,一上枱就搶來獨食 ... 我一啖都分不到呢
厚切的牛油多士暖笠笠又鬆軟, 溶化了的牛油溶滲入多士裡面,很香

叉燒意粉的湯頭濃郁,彈牙的意粉吸滿了濃郁的湯和叉燒的甜味
加少少胡椒粉仲惹味


囝囝點了份邪惡的下午茶 ... 西多士 + 凍菜蜜


原來聯發的晚市都有煲仔飯 ... 下次要帶埋儍爸來試下先



聯發茶餐廳
香港 九龍 九龍城 侯王道 2 號 地下 1 號舖




** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子