UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年2月13日 星期一

【日本 ♥ 可口可樂 ♥ 戰利品】新推出的冬季限定薑味可口可樂與粉紅色心心碟

農曆新年去了日本關西玩了九日
未有時間寫關西遊記,先寫了最近好多朋友講的薑味可口可樂



儍爸和兩隻小魔怪最鍾意飲可樂
所以他們在日本便利店 Lawson 一見到有新口味的薑味可樂即刻買嚟試

Coca-Cola plus GINGER extract flavor 140YEN / 500ML

雖然薑味不太突出,但帶微微薑味的可口可樂飲落去冇咁甜,幾好飲的
我家三個可樂怪都讚好呢 !!!

返到香港才知道,原來這款薑味可樂是日本的冬季限定版
早知就飲多幾支 ...


之後,在阿陪野 Q's Mall 的超級市場買餸返去民宿煮飯的時候
無意中又比我們換到這隻粉紅色的可口可樂玻璃心心碟


逛超級市場時,見到個 counter 咁多可口可樂 banner 
好自然的吸引了我的注意 ... 


行埋點睇 ... 仲見到隻靚靚的粉紅色心心碟 ... 好似是贈品嚟喎
睇圖好似話買 4 支可口可樂公司的飲料就可以免費送一隻
所以就拎了 4 支新口味的薑味可口可樂 + 一隻心心碟去比錢試下喇 !!!


在收銀處比錢前,仲問收銀姐姐係咪 FREE ... 
結果,當然就是我們估中了 ... 

這隻靚靚的粉紅色可口可樂玻璃心心碟就跟了我們返屋企喇 !!!

用來裝小食不錯的 ~~



** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子