UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年2月10日 星期五

銅鑼灣的美食鄰居 ♥ Neighbor

這間餐廳的前身是模型舖
以前與儍爸嚟睇模型玩具,現在就與囡囡嚟開餐



這兒的飲品名稱好特別,好似可遇不可求、斯里蘭卡吸精吸血殺人大青蛙、求其特飲 ...
我們點了杯以此店明名的特飲 Neighbor
以荔枝、檸檬、橙汁和雪碧調製而成,飲落去不太甜,很有果香味
以囡囡至愛的荔枝味最為突出


先來一客清新又健康的日本帶子刺身沙律
帶子大粒又夠厚身,只是輕輕煎香表面,食落去很鮮甜



水牛城雞翼
醬汁很惹味,味道酸甜又帶點香辣,我和囡囡搶住食



美國安格斯肉眼



外面焦脆,裡面粉嫩的肉色很吸引呢 !!!
可以點少少粗鹽或者燒汁一起食
但是我鍾意唔點醬汁就咁食,咁就嚐到牛扒的原汁原味 ...  juicy 又有香濃的肉眼 ~~
仲有炸至外脆內軟,很有薯香的粗身薯條



兩個女生當然留了位置食至愛的甜品
乳酪雪糕的質感很特別,黏黏的
味道酸酸甜甜,消滯又解膩,好想食多客呢 !!!



最後,嘆番杯味道香濃仲有靚靚拉花的 MOCHA 就完滿喇 !!!




Neighbor
香港 銅鑼灣 邊寧頓街 5 號地舖


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子