UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年3月28日 星期二

Oppa 炒心型飯比我食的 ♥ 新派韓食館 ♥ Sister Korea Cafe


與朋友講好想食韓國菜,她即刻帶了我去食 ...新派韓食
仲有韓國靚仔 Oppa 招呼和炒飯比我們食喔 !!!



枱上面貼了張單張列出這兒的十道招牌菜 ... 相機食先十大必食名菜
絶對幫到手 ... 幫了我們兩個有選擇困難症的阿姝媽不少
就在這十道名菜揀幾道喇 !!!


先來兩款飲品 ...

朋友的 忌廉插柚子沙冰 HK$38  
好大杯呢 !!! 原支忌廉汽水倒插在的杯中的柚子沙冰內,所以飲上去不太冰,好解渴

我的 韓國菠蘿冰 Pineapple Smoothies HK$58 
以原個菠蘿去芯加冰攪拌而成,酸酸甜甜,果味濃郁,香甜清新又醒胃


冷盤是第五位的 醬醃莞島鮑魚 HK$119 / 3 隻
朋友唔食生醃的醬油蟹,這道先蒸熟再以醬油和配料醃製的鮑魚啱哂她
醬油味道不太濃和不會過鹹,有醬油味但又無遮蓋鮑魚的鮮味,食落去仲好爽口 


接著是第三位 韓式大蔥蜜糖炸雞 HK$42 / 5件
炸雞大大件,雞肉嫩滑,脆漿香脆又不太厚
好鍾意拌碟的酸蘿蔔粒,食完炸雞食番幾粒可以解油膩


最後,到重點的第一位 ... 漢拿山芝士蛋溶岩炒飯 HK$128

靚仔 OPPA 準備好食材後,在我們面前炒飯比我們食呀 !!!


OPPA 先炒白飯,再加入豚肉、蘿蔔絲、紫菜和醬油拌勻
之後好有心機的將炒飯整成
然後將蛋漿倒在心型炒飯的周圍,加入芝士碎煮多陣就食得囉 !!!


這個漢拿山芝士蛋溶岩炒飯可以揀辣或者不辣
朋友仔不食辣,所以點了個不辣的
我鍾意少少辣,所以加了點辣泡菜和韓式辣醬一起食,味道惹味點,好食點的


這兒的午餐都幾抵食,又多選擇 !!!
下次要嚟試下先 ...

 

Sister Korea Cafe 新派韓食館。長沙灣店
香港 九龍 長沙灣 元州街 303 號 元州商場地下 G16 號舖
https://www.facebook.com/sistercafeUC/


** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子