UA-44988812-1

My favorite post ~ 親子郊遊樂 ... 點滴揹水行2012 @山頂

2017年11月29日 星期三

【銅鑼灣 美食】脆爆 ... 德國咸豬手 ♥ Manecy’s Studio Restaurant



之前與靚媽傾偈時,講過好想食德國咸豬手
這日趁著小朋友返了學,她又帶我去食好味的咸豬手 ~~



招牌德國脆爆咸豬手
皮烤得好脆,豬肉又夠軟腍
味道啱啱好,唔會太咸,仲不會好油膩



最正就是午飯時間配餐湯 / 沙律只是 HK$178
抵食過晚飯時間好多



我們點了兩份午餐,揀了一份野菜沙律和餐湯



我的餐湯是 ... 忌廉什菜海鮮湯 ... 很足料呢 !!!
湯裡面有很多紅蘿蔔、洋蔥、魷魚、蝦 ...



一份主菜是招牌德國脆爆咸豬手
另一份主菜點了味道較清淡的 ... 芝士蕃茄香草意大利雲吞 HK$68



淡綠色的芝士香草醬很 creamy
意大利雲吞皮的不太厚,入口煙靭又有麵粉香,沾滿帶點咸香的醬汁,味道不錯



午餐 +HK$10 選配咖啡或茶
我們兩個都點了 ... 熱的 Latte



午餐有 7 款選擇
最平的西班牙黑毛豬火腿伴野菜沙律 HK$68
至最貴的招牌德國脆爆咸豬手 HK$178



Manecy's Studio Restaurant
香港 銅鑼灣 駱克道 447-449 號 中威商業大廈 1 樓



** 以上分享是以我的口味、喜好和情況作出分享及感受,一試 / 合用與否請自行決定

沒有留言 :

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

我的大魔怪‧小公主

我的小魔怪‧小王子